بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تلاش نا فرجام فرهاد مجیدی برای بازگرداندن محبوبیتش !

با اعلام انصراف باشگاه مس کرمان در جذب فرهاد مجیدی این مهاجم در فصل آینده به احتمال فراوان بدون تیم خواهد ماند.مجیدی ابتدا کوشید با کمک مدیربرنامه هایش که کارگزار رسمی فیفا هم نیست به استقلال برگردد. وی حتی مذاکراتی هم از طریق این شخص با فتح الله زاده داشت اما امیر قلعه نویی در نهایت اعلام کرد نیازی به مجیدی ندارد و این بازیکن را نمی خواهد. پس از حرف های امیر قلعه نویی مجیدی و مدیربرنامه هایش کوشیدند به تیم دیگری بروند تا به این ترتیب از امیر قلعه نویی انتقام بگیرند اما تغیر و تحولات در باشگاه مس کرمان سبب شد این بازیکن به خواسته خود نرسد. باشگاه تراکتورسازی تبریز هم اخیرا از جذب مجیدی انصراف داده است تا باور کنیم که فرهاد پر سر و صدا و پرهیاهو فصل بعد بدون تیم خواهد ماند. مجیدی در عین حال می کوشد با انجام مصاحبه های هدف دار محبوبت از دست رفته خود را میان هواداران برگرداند. او مدعی شده هیچ مدیربرنامه ای نداشته تا تماشاگران باور کنند که اساسا نمی خواسته به باشگاه مس کرمان برود. با اعلام انصراف باشگاه مس کرمان از جذب مجیدی این بازیکن می کوشد بی تیم ماندن خود را به عشق و علاقه اش به باشگاه استقلال ربط دهد درحالی که واقعیت چیز دیگری است.مجیدی حالا که می داند ممکن است بدون تیم بماند می کوشد طوری وانمود کند که انگار به خاطر استقلال از رفتن به تیم دیگری خودداری کرده است در حالی که همگان می دانند کاپیتان سابق استقلال با چه شور و اشتیاقی در پی عقد قرارداد با باشگاه مس کرمان بود اما این باشگاه سرانجام منصرف شد!

تحلیل: به شخصه فکر نمی کنم محبوبیت یک بازیکن با یک مصاحبه آنقدر بین هواداران کم شود که مجیدی بخواهد،برای آن خودکشی کند.همچنین معتقدم برای فرهاد تیمهای زیادی هستند که سر و دست بشکنند!اما مجیدی به هر تیمی پاسخ مثبت نمی دهد!مجیدی بازیکن بزرگی است و اینقدر خار و ذلیل نشده که تیمی برایش پیدا نشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 16 / 4 / 1391برچسب:فرهاد مجیدی,استقلال,هواداران,تعصب,حاشیه,امیرقلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com